Verzenden & retourneren

Levertijd
Nieuwe telefoon: 3 tot 4 werkdagen
Premium refurbished telefoon: 3 werkdagen
Tempered glass: volgende werkdag
Batterijen: volgende werkdag
Accessoires: volgende werkdag

14 dagen bedenktijd

Heeft u een product van onze webshop ontvangen dat niet naar wens is? U kunt uw bestelde product binnen 14 dagen aan ons terugzenden. U kunt hierbij op het retourformulier aangeven wat uw gewenste oplossing is. U kunt kiezen voor een vervangend product of voor teruggave van het aankoopbedrag. Wilt u een product aan ons terugsturen? Volg dan onderstaand stappenplan.

Stappenplan
• Print via onderstaande button het retourformulier af.
• Geen mogelijkheid om te printen? Neem alle gegevens van het formulier dan over op papier.
• Plaats het ingevulde formulier samen met het/de artikel(en) die u retourneert in dezelfde verzenddoos als waarin de bestelling geleverd is.
• Zorg ervoor dat uw eigen adres niet meer zichtbaar is en dat u de retourzending voldoende frankeert.

Verstuur deze naar onderstaand adres
The Retail House BV
De Vest 34
5555 XP 
Valkenswaard

Stuur de zending per post retour naar ons. Is de zending te groot, dan dient u deze te retourneren met pakketpost.

Voorwaarden retourneren
U draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt.
De producten worden binnen de zichttermijn van 14 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van uw artikel(en).
Het artikel bevindt zich voor zover mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.

Uitzonderingen
• Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de zichttermijn van 14 dagen:
• Artikelen die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals screenprotectors en vloeistof (mits de verpakking is geopend).
• Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
• Artikelen van merkproducten waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.
• Artikelen die om hygiënische redenen niet meer retour gestuurd kunnen worden, zoals bijvoorbeeld oordopjes (mits de verpakking is geopend).

Kosten retourneren
De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Is uw product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.